  • Data: 2006-03-19 13:49:05
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie, kontrola z zakladu pracy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Czytaj cały wątek to się dowiesz.

    Nie było żadnych przekonywujących argumentów.

    > A tu masz akurat rację, ja też się rozhipotetyzowałem w kierunku
    > grypa/angina. Takie są zresztą najczęstsze przyczyny pracowniczych
    > problemów.

    Najczęstsze mnie mało interesują, chodzi o ten konretny. W grę mogła
    wchodzić jakaś kontuzja uniemożliwiająca normalną pracę np. obejmującą
    noszenie ciężkich przedmiotów.

    Podwiezienie żony do lekarza (zkaładając, że to nie była ręczna ryksza
    ;) ) wielkim wysiłkiem nie jest.

    Zresztą nawet w przypadku grypy/anginy czasem trzeba d*.* ruszyć i
    choćby uzupełnić zapasy jedzenia - a lepiej podjechać kawałek, niż
    taplać się przez taką pogodę, jak ostatnio.

    Samą pizzą wyżyć się nie da, zwłaszcza że niekiedy poważniejsze infekcje
    oraz leczenie antybiotykami mogą się odbić także na przewodzie
    pokarmowym. Poza tym dostawcy jedzenia operują zwykle gotówką, a
    bankomatów w mieszkaniach jeszcze nie instalują :-P