  • Data: 2006-03-19 08:17:21
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie, kontrola z zakladu pracy
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Jotte* wypowiedziała te
    słowa:

    > Proponuje małą zabawę: Ty będziesz pracodawcą, a ja pracownikiem,
    > który korzysta ze zwolnienia. Jedyne co masz, to mój adres
    > zameldowania. Sprawdź mnie, pracodaFco.

    Nie będę się z Tobą bawić.
    Jeśli nie wiesz jak taka kontrola wygląda to Ci powiem: puk-puk do drzwi
    - kto tam? - dzień dobry Jan Kowalski. No i gościa mają bo widać czy
    facet choruje czy załatwia sprawy.
    Zdarza się, że otwiera mąż/żona i tłumaczy, że chory/a pojechała do
    Austrii troszkę dorobić.
    Nie mówmy o tym, że ludzie są naiwni, mówmy o przepisach. A te są takie,
    że jeśli pracownik nadużywa zwolnienia lekarskiego w celach
    niezwiązanych z jego udzieleniem może zostać dyscyplinarnie zwolniony.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||