  • Data: 2012-05-12 22:34:05
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2012 22:29, Nixe pisze:

    > Nie wiem, co masz na myśli pisząc o "legalizacji czyjejś nieobecności",
    > więc trudno mi się odnieść.

    No powiedzmy z mojego podwórka: Jest sobie teraz okres matur. Komisje
    rozpisane, wyjścia na Gościnne Komisje do innych szkół poumawiane,
    zastępstwa w klasach 1-2 ponaciągane jak się tylko da, każda nieobecność
    nauczyciela to horror dla Dyrekcji. No i powiedzmy, że gość właśnie chce
    dopiec Dyrekcji, to bierze L4 właśnie teraz. Nie od 20 grudnia, gdy i
    tak to wszystkim wisi. Nie 17 września, gdy da się łatwo go zastąpić.

    No i dzięki takiemu L4 jest legalnie nieobecny, Dyrekcja może mu
    nagwizdać, a jednak nie jest tak, że (cytuję) "dziadu" wisi to zapewne
    zwiędłym kalafiorem czy "chorujesz"...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek