  • Data: 2012-05-13 08:34:41
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2012 23:19, Nixe pisze:
    > No.
    > Równie dobrze mógłby zginąć w wypadku samochodowym jadąc na tę maturę.
    > Dupa więc nie dyrektor, jeśli nie potrafi wcześniej przygotować planu B
    > na takie awaryjne sytuacje.

    Teoretyzujesz.

    > się, by znalezienie zastępstwa do popilnowania dzieciaków w klasach 1-2,
    > choćby w postaci pani z biblioteki

    Owszem, ona jest nauczycielem, ale jest jedna i ma już dawno wszystko
    zaplanowane.

    >czy innej osoby spoza grona pedagogów
    > było jakimś wykroczeniem.

    A to już raczej nie.

    > Od biedy można którąś z klas zwolnić z lekcji,
    > nawet na 2-3 dni.

    Nie można.

    >Nikomu nic z tego powodu nie ubędzie. A w tym czasie
    > znaleźć zastępstwo dla "chorego" nauczyciela.

    W okresie matur w szkole jest jeden wielki sajgon. Organizacja matur
    ssie na maksa, bo wg mnie tylko przedmioty masowe powinny być w
    szkołach, a niestety robi się nawet egzaminy dla 1 osoby, zamiast
    miedzyszkolne łączenie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek