  • Data: 2012-05-13 12:43:56
    Temat: Re: Zwolnienie lekarskie
    Od: "Master_Disaster" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie.

    > Możesz zajść w ciąże.

    Hahaha... O tym nie pomyślałEm... Ale pomysł przedni.

    Co do reszty dyskusji, nie jestem nauczycielem, więc nie o matury tu chodzi.
    Nie będę ujawniał bliższych szczegółów, nie chcę być rozpoznany przez
    przypadek. Generalnie specyfika pracy w tej firmie polega na tym że jestem
    jedyny który robi i potrafi robić to co robię. Zastępstwa brak i nie
    przewiduje się. A długotrwały konflikt z naczalstwem nasilił się ostatnio
    potężnie, do tego stopnia że przewiduję rychłe odejście moje z tego burdlu.
    I na koniec, będąc wredną istotą, chcę odpłacić pięknym za nadobne. Bo
    "dziadu" nie wisi kalafiorem, wszystkie niedogodności typu choroba
    pracownika były i są traktowane przez niego jak osobista potwarz, zniewaga i
    obraza majestatu. A nie daj co mieć własne zdanie, inne niż jego na coś. A
    on się czuje ekspertem w KAŻDEJ dziedzinie, łącznie z chodzącymi spać
    komarami o konkretnej godzinie... I stąd moje kombinacje. Bo pewnie da mi
    wypowiedzenie, mam 3 miesięczne, więc z chęcią bym go powkurwiał jeszcze.
    Zamiast toczyć akademickie dyskusje wymyślcie coś...