eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
  • Data: 2009-01-31 16:00:51
    Temat: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 14:31:33 +0100, Jotte napisał(a):

    > A jeszcze w Polsce...

    Nie oto chodzi. Na pewnym etapie walki dzieci zostaną zapewne użyte jako
    argument, jako ostatni punkt oporu. Nie mylę się. Autor już pokazał zdjęcia
    swoich pociech. Współczuje im. Skąd ludzie mają taką odwagę do publicznego
    obnażania własnych słabości i wypłakiwania u "wirtualnych psychologów".

    My jako czytelnicy i biorący udział w dyskusji nie mamy tak na prawdę prawa
    do negatywnej oceny jego byłej żony. Problem może sięgać drugiego dna.
    Sądzę, że zmienimy zdanie jeśli na owym forum wypowie się jego żona i
    dokładnie opisze całą tą sytację. Ja do tolerancji względem bicia kobiet
    ręki nie przykładam, wiem jakie potrafią być "baby", ale bez przesady ..
    bić kobietę i pozwalać aby patrzyły jeszcze na to własne dzieci lub co
    gorsza wyładowywać swoją złość właśnie na nich?

    Kiedyś już tu była jedna osóbka o ksywce chyba Grzechutek, albo jakoś tak.
    Pamiętam jak z pikatnymi szczegółami opisywała draństwo swojego ex, jak to
    znęcał się nad dziećmi, wmuszał aby do końca zjadały posiłki, kładł się na
    nożkach dzieci kiedy te nie chciały zasnąć. Było wybielanie samej siebie,
    negowanie działań jego, nie płacenie alimentów, uchylanie się od zobowiązań
    finansowych. Ja w mojej ocenie uznaję, że ludzie maja nierówno pod sufitem
    jeśli usenet traktują jako wypłakiwalnię. Niedojrzałość takich osobników
    sięgnęła szczytu. Każdy tego typu przykład ma tak na prawdę drugi koniec.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!