eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŻona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK] › Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
  • Data: 2009-01-31 18:31:57
    Temat: Re: Żona prowadząca rozwiązły tryb życia [niby kurwa, ale... 216 KK]
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 18:42:38 +0100, Jotte napisał(a):

    > Napisał wyraźnie, że waliła się na boku. Jeśli przyjąć, ze kłamie to w ogóle
    > rozmowa bezprzedmiotowa.

    Fakt. Kurwa puszcza się za darmo dając dupy ile wlezie, prostytutka robi to
    masowo za kasę. Teraz łapię :)

    > Zresztą sam ją nazwał kurwą, to chyba wie?

    Racja :)

    > To jak chcesz z tego wybrnąć?

    Niestety nie znam jej adresu i nie mam możliwości namówić jej aby opisała
    sytuację z własnego pkt. widzenia :)

    > Z pierwotnej wypowiedzi zrozumiałem, że sucz nadstawiała się _będąc_ jego
    > żoną, nastapił rozwód i małżeństwo z nowym frajerem. Czy nie tak?

    Napisałbym solidarność męskich jajników ale jakoś mi nie wypada :)
    Między wierszami to ja widzę frajera, który pokazując zdjęcia własnych
    dzieci (jakaś plaga ostatnio) w problemie, który dotyczy dwojga dorosłych
    ludzi ukazuje jak miernie szuka poklasku na prawniczej grupie.

    > Tu właśnie rzecz zasadnicza - obopólna zgoda i jawność.

    Czyli wszystki rozwódki i rozwodnicy to kurwy i alfonsy?
    Przy założeniu, że każdy ma nowego partnera.

    > I przez to dać dzieciom matkę-kurwę???

    J.w.

    > Ja też nie. Dlatego używam terminu kurwa, a nie prostytutka.

    To zrozumiałe, nie akceptuję jednak tego określenia w stosunku do osób,
    które miały dosyć dotychczasowego życia i postanowiły poszukać nowego
    partnera/-ki.

    --
    ===Tomy===

    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym
    następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany
    poglądów, bez podawania przyczyny.