  • Data: 2024-01-22 19:02:34
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2024 o 18:26, J.F pisze:

    > Nie wiem, czy złośliwie robicie, czy bezdusznie, czy po prostu zajęci
    > bardzo jesteście.

    Z tłumaczeń roberta to się przebija:

    "ale to by nic nie dało i tak on miał to by nic nie dało nawet jakbym
    wygrał nie dałoby nic. nie to jest mała różnica to by nic nie dało bo on
    był drugi w kulach nawet jakbym był pierwszy nie dałoby nic bo ja bym
    musiał być pierwszy on musiałby być czwarty a to by nic nie dało. I tak
    by nic nie dało i tak. yyyy nie ale to by nic nie dało i tak. nie nie
    dałoby bo on był drugi w kulach ja bym był pierwszy nawet, to i tak by
    wygrał. nic by nie dało"

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!