  • Data: 2024-01-22 19:34:06
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2024 o 18:41, J.F pisze:
    > Zakładamy, ze leży i czeka na pomoc, wiec się nie przemieszcza.
    > Aczkolwiek może się miedzy BTS przemieszczać.

    Jeśli nie mamy dostępu do TA (a nie mamy), to przeskakiwanie akurat
    pomaga, bo zawęża obszar. Telefon musi być na wspólnym obszarze. Ale
    warunek, że się nie przemieszcza.

    > Dlaczego miałyby nie być? O Timing Advance piszę.

    Pisałem. Sygnał z odbicia przy przesłoniętej drodze bezpośredniej.

    > Telefon widzi, ale ważniejsze, ze operator widzi.
    > I moze poprzełączać go między BTS, czy nawet ustalic odległości bez
    > przełączania.
    > Wyliczy potem pozycję, i prześle wam, czy to przez ten tajny terminal,
    > czy przez 112 ...
    > No widzisz - na Litwie działa do 50m.

    W Polsce nie. Ale przy najbliższej okazji takiego problemu postaram się
    sprawdzić i zdać relację. Bo jakiś pomysł mam.

    --
    (~) Robert Tomasik