  • Data: 2024-01-22 20:08:53
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2024 19:34:06 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Jeśli nie mamy dostępu do TA (a nie mamy),

    Operator powinien miec, ale czy powie ..

    > to przeskakiwanie akurat
    > pomaga, bo zawęża obszar. Telefon musi być na wspólnym obszarze.

    Może być ten obszar całkiem spory, i jak pisałeś - czasem nawet
    fałszywe wnioski można wyciągnąc.

    > Ale warunek, że się nie przemieszcza.

    Jak sie przemieszcza, to powinniscie zauważyc, ze zmiany są za duże.
    No ale wymaga to kilkukrotnego sprawdzania, a nie tak, ze uprawniony
    funkcjonariusz sprawdzi, odesle wynik i zapomni o sprawie ...

    > Pisałem. Sygnał z odbicia przy przesłoniętej drodze bezpośredniej.

    Owszem, ale wyniki raczej nie będą duzo zmienne.
    Choc pamietam echo na programie TV u rodziców - tam kilka us sie
    uzbierało ... ale echo słabsze, to BTS moze zgubić.

    > W Polsce nie. Ale przy najbliższej okazji takiego problemu postaram się
    > sprawdzić i zdać relację. Bo jakiś pomysł mam.

    Mozesz odwiedzic CPR, albo zadzwonic i poprosic półoficjalnie o
    dokładną lokalizację :-)

    J.