  • Data: 2024-01-22 18:19:57
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.01.2024 o 17:31, Shrek pisze:

    > To fakt, ze mój był na stokowych ustawieniach i wifi i transmisja
    > komórkowa. Wyłączam właśnie lokalizację i rzeczywiście pisze że może nie
    > znaleźć - jutro sprawdzę jak nie zapomnę co mi pokaże (wifi też
    > wyłączyłem). Póki co widzi bezbłędnie - prze widziane przed chwilą,
    > lokalizacja wyłączona, ale może to być stara lokalizacja. Jutro zobaczę
    > jak się przemieszczę.

    Dobra - sprawdziłem. Przy wyłączonej lokalizacji jednak nie zadziała.
    Wifi bez znaczenia - może być wyłączone, ważne żeby miał jakąkolwiek
    komunikację danych włączoną (choć sprawdzałem na zewnątrz - wewnątrz
    może lokalizować po wifi). Wniosek - przy najbliższej wizycie ukryję
    matce przełącznik od lokalizacji, żeby przypadkowo nie wyłączyła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!