  • Data: 2024-01-22 18:41:53
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Jan 2024 12:31:39 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > To nie tak działa. To 120° wynika z tego, że na maszcie są trzy anteny
    > sektorowe (przykładowo, bo może być jedna albo cztery). Połączenie może
    > być też bez BTS-u (są takie po Wi-Fi), albo pamiętaj, że operator loguje
    > BTS początku połączenia, a telefon może się przemieścić.

    Zakładamy, ze leży i czeka na pomoc, wiec się nie przemieszcza.
    Aczkolwiek może się miedzy BTS przemieszczać.

    > Dają, o ile te dane są prawidłowe.

    Dlaczego miałyby nie być? O Timing Advance piszę.

    > Ustalcie proszę, w jaki sposób wiedza telefonu miałaby docierać do
    > Policji. Bo to, ze telefon "widzi" odległość od BTS-a na pozydję trudno
    > przełożyć, bo zdaje się, że z kolei telefon nei ma informacji o
    > położeniu GPS BTS-a. Te dane nie są mu potrzebne.

    Telefon widzi, ale ważniejsze, ze operator widzi.
    I moze poprzełączać go między BTS, czy nawet ustalic odległości bez
    przełączania.
    Wyliczy potem pozycję, i prześle wam, czy to przez ten tajny terminal,
    czy przez 112 ...

    No widzisz - na Litwie działa do 50m.

    J.