    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów poszukiwania telefony
    Date: Fri, 19 Jan 2024 17:52:38 +0100

    On Thu, 18 Jan 2024 19:56:00 +0100, Shrek wrote:

    > No własnie chętnie bym wyłączył GPSa i sprawdził po samych BTSach, ale
    > chyba mna stockowym andku się nie da.

    Mozesz włączyc tryb developera, zainstalować jakis GPS Mock,
    i podać fałszywą pozycję GPS.

    No chyba, ze google nie taki głupi - innym aplikacjom przekaże ten
    Mock, a sam sobie skorzysta z prawdziwych danych :-)

    Mozesz tez wyłączyc GPS za 95 zl :-)
    https://jammery.pl/

    Albo jakis starszy smartfon sprawdzic, tam było wyłączanie GPS osobno.

    Poza tym mam wrażenie, ze nawet wyłączac nie trzeba, bo lokalizowanie
    przez operatora z GPS nie korzysta ... ha

    Gdzie jest dziecko orange
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.loc
    on.gjd_orange

    Bezpieczna Rodzina
    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.loc
    on.gjd

    To samo, czy nie to samo?

    Komentarze
    -Tragedia, dziecko jest obok mnie a pokazuje, że jest w miejscowości
    ponad 15km od nas. Rozumiem, że może niedokładnie pokazywać np ulice
    ale żeby mylić się aż o tyle kilometrów

    -Słaba. Pokazuje błędnie, różnica ok 5 km. Poza tym właśnie dostałam
    sms, że syn opuścił miejsce "dom" i jest ok 4 km stąd a tak naprawdę
    jest za ścianą i śpi.

    > Nie. Ale podejrzewam, że jest dokładnie taka jak wszyscy piszą - od
    > kilkudziesięciu metrów w mieście do kilku kilometrów w dziczy. Dlaczego
    > maiałby być inna niż wynika z techniki?

    No bo tak nie całkiem wiadomo, co obecnie wynika z techniki.

    J.