  • Data: 2024-01-19 20:03:12
    Temat: Re: Znów poszukiwania telefony
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Jan 2024 17:56:34 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Niby jest taka możliwość.
    > https://antyweb.pl/starlink-dostepny-na-smartfonach

    No i chyba o to chodzi, ze nowe iphony potrafia sie połaczyc z
    satelitami (Globalstar i byc moze Starlink).

    Androidy chyba raczej nie, a to co tu piszą, ze T-mobile umożliwi, to
    juz nie bardzo rozumiem.
    Siec/BTS T-mobile będą pośredniczyc, czy na satelitach zamontują BTS
    LTE ... a T-mobile uĹźyczy czestotliwosci?

    J.