  • Data: 2005-07-19 10:58:22
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 19 Jul 2005 12:10:00 +0200, użyszkodnik gollum
    <n...@u...pl> napisał:

    > Albo napiszą, że nie mają podstaw do uznania reklamacji albo że nie
    > rozpatrzą mojej reklamacji bo przepisy prawa nie przewidują powtórnego
    > rozpatrzenia reklamacji. Przerabiałem już to.
    > W głównym poście pytałem, czy faktycznie wg prawa telekomunikacyjnego
    > nie powinni rozpatrywać drugiej reklamacji na tą samą usługę/fakturę i
    > gdzie ewentualnie mogę się wyżej odwoływać - prezes URTiP czy sąd?

    maciej Ci napisał a ja powtórze: nie ma przepisów precyzujących czy
    klient moze składać powtórnie reklamacje czy nie może, czyli mówiąc
    inaczej reklamacje o to samo można składać do usranej i jak nie
    odpowiedza na którąś w terminie to należy ją uznać zgodnie z PT za
    uznaną

    --
    futszaK
    do roboty dzisiaj nie poszedłem bo mi sie nie chciało,