  • Data: 2005-07-19 10:11:50
    Temat: Re: Znów Telekompromitacja.......
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie jest tak - dział olewania reklamacji po prostu nie widzi oryginałów
    > reklamacji, są one wpisywane w system komputerowy, więc nie widzą jak to
    > przyszło. Przy okazji faktycznie mogły zostać wprowadzone do systemu
    > właśnie 16 października, ale co mnie to? I co to sąd obchodzi?
    >
    > Ja wiem, że stara dobra socjalistyczna zasada mówi, że jeżeli system obiegu
    > dokumentów przeszkadza obsługiwać klientów, to należy zmienić klientów, ale
    > ja nie z takich co słuchają zasad. Na szczęście prawo też nie przepada za
    > tą zasadą.

    Ja wiem o co chodzi. Ale w moim przypadku TP niestety wyrobiła się w
    przepisowych 30 dniach - odrzucili reklamacje i odrzucają każdą kolejną,
    mimo że mam dowody, że racja jest po mojej stronie... Dlatego pytałem,
    gdzie mogę się odwołać "wyżej" - oczywiście to samo pisemko wyślę też do
    TP z zaznaczeniem, że poszło także do...... prezesa urtipu? sądu?