eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-25 19:54:47
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Paweł Marcisz wrote:
    > On Aug 23, 7:51 am, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    >
    >>> - Czy sklep nie powinien zabezpieczać towaru przed takimi
    >>> wypadkami? (słoiki stały w "piramidkach" na półkach bez barier)
    >>
    >> Nie ma takiego obowiazku. Rownie dobrze sam mogles sie ubezpieczyc od
    >> odpowiedzialnosci cywilnej w zyciu prywatnym.
    >
    > Może i nie ma, ale odpowiada się za normalne następstwa czynu. Jeśli
    > słoiki były ustawione tak, że przewrócenie jednego wywoływało lawinę,
    > to trudno powiedzieć, że lawina i zniszczenie wielu słoików to
    > normalne następstwo przewrócenia jednego.

    może w takiej sytuacji trzeba odwrócić problem w drugą stronę i stwierdzić
    ostro że taki sposób ustawienia towaru stwarza zagrożenie dla klienta i że
    będziesz występował na drogę sądową z tego tytułu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1