eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-09-03 06:34:09
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: kam <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Paweł Marcisz pisze:
    > Czemu nie ma? Odpowiedzialność deliktowa ma charakter restytutywny, to
    > ma być naprawienie rzeczywiście poniesionej szkody, czyli właśnie
    > tego, co sklep zapłaci u hurtownika, za dowóz, ekspozycję etc., a nie
    > tego, za ile kupiliby to klienci.

    na jakiej podstawie chcesz tak ograniczać wysokość odszkodowania?

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1