eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Data: 2008-08-28 20:15:07
    Temat: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 23 Aug 2008 16:18:14 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po pierwsze, jeśli nawet miałbyś pokryć koszt tych dżemów, to na pewno nie
    > po cenie detalicznej. Sklep poniósł straty równe cenie hurtowej
    > pomniejszonej o podatek VAT. To może być nawet połowę mniej.

    Jakby juz kazali mi zaplacic to bym im kazal spakowac te dzemy, zebym mogl
    zabrac... w koncu place - wymagam :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1