  • Data: 2023-08-19 11:35:13
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2023 o 10:56, Shrek pisze:

    > Dokładnie - w połączenie z brakiem dopasowania inną metodą (a było
    > wykonane i wydzedł wynik negatywny) oraz tym że nie udało się znaleźć
    > jego DNA na ciele ofiary gwałtu to wręcz widzę w tym idealną linię
    > obrony i uniewinnienie z automatu.

    Ja bym nie był aż tak odważny, ale zapewne skazanie kogoś na takich
    dowodach, to słabiutko.

    > To nie ja jestem monotematyczny, tylko jak funkcjonariusze odwalą
    > cokolwiek to się właśnie tym paragrafem kończy. Nawet sam tłumaczyłeś
    > dlaczego.

    No bo trudno, by ich skazać za termiczne przekształcanie odpadów.

    > Oczywiście - ale jest też drugia prawda - "jak coś ma zrobić policja to
    > okazuje się to nadzwyczaj trudne". Wymyśliłeś już ten tajemniczy powód
    > dla którego im się odechciało?

    Dowiedzieli się, że o Shreka chodzi :-)

    > Bo ja wiem - pytał w sprawie i to nie przeciw mnie. Zresztą doszły mnie
    > słuchy że już go nie ma i jest nowy.

    Nowy. Nieużywany. I już nie odbiera telefonów? Wiedza o Tobie kroczy
    przed Tobą :-)
    --
    (~) Robert Tomasik