  • Data: 2023-08-19 11:38:53
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2023 o 11:08, Shrek pisze:

    > W teorii dobrze, ale widzę pewne braki:
    >
    > - obecnie jest monitoring i jak pisałem zarówno grabarze jak i ksiądz
    > się interesuje żeby ktoś na boku nie zarobił, więc wleźć niepostrzeżenie
    > na cmentarz ze sprzętem nie tak łatwo.

    Tyle, że to tylko na tym cmentarzu, na który Ty chodzisz. Na terenie
    miasta i powiatu, w którym ja mieszkam chyba żaden cmentarz nie jest
    monitorowany.

    > - jak wybierzesz grób murowany to zwykle są wieloosobowe - musiałbyś
    > otworzyć "najwyższe piętro" wrzucić tam i zamknąć, bo znajdą jak tylko
    > będą chcieli dołożyć nową   - musisz mieć narzędzia, zaprawę i
    > prawdopodobnie musi być was dwóch.

    A jak wykorzystasz remontowany i czasowo otwarty? Przykładowo taki, z
    którego już zdjęto płytę, a nową położą jutro. Chwilowo folią przykryty.
    Najlepiej taki, który jest zapełniony, bo nikt go przez wiele lat nie
    będzie otwierał.

    > - rozkopać ziemny to na przypale - już lepiej w lesie.
    >
    > Jak mówił marcin - może najlepiej wynając fachowców co świadczą takie
    > usługi posiadając krematorium.

    Wywieźć na Ukrainę i porzucić w rejonie upadku pocisku.

    --
    (~) Robert Tomasik