  • Data: 2023-08-19 14:03:01
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2023 o 13:56, PD pisze:

    > Wyżej Robertowi pisałem. Na Warszawski Pólnocny wjeżdżasz autem za
    > opłatą :)

    Niby tak ale bardzo na przypale wychodzi. Z drogiej strony skoro ciężko
    namierzyć właściciela charakterystycznego busa bo nie mieszka w miejscy
    zameldowania, to w sumie... Im bardziej na przypale tum mniej się ktoś
    będzie interesował.

    > Dwóch to minimum. Co do dokładania nowych lokatorów, groby mają
    > pojemność. Zarządca nie pozwoli na "przelanie". Więc trzeba wybrać
    > pełny. Ale nawet jak kiedyś znajdą to co? Mrówki już swoje zrobią.

    Kości nie zjedzą.

    > Ale tu już zostawiasz ślad w postaci świadków.

    Którzy są współsprawcami i wcale nie chcą być znalezieni. Jak chcesz
    zrobić podrzutkę, to też musisz mieć co najmniej jednego wspólnika
    którego przecież do grobu jako drugiego nie dorzucisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!