  • Data: 2023-08-19 13:56:17
    Temat: Re: Znalazłem se motocykl
    Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.08.2023 o 11:08, Shrek pisze:

    > W teorii dobrze, ale widzę pewne braki:
    >
    > - obecnie jest monitoring i jak pisałem zarówno grabarze jak i ksiądz
    > się interesuje żeby ktoś na boku nie zarobił, więc wleźć niepostrzeżenie
    > na cmentarz ze sprzętem nie tak łatwo.

    Wyżej Robertowi pisałem. Na Warszawski Pólnocny wjeżdżasz autem za opłatą :)

    > - jak wybierzesz grób murowany to zwykle są wieloosobowe - musiałbyś
    > otworzyć "najwyższe piętro" wrzucić tam i zamknąć, bo znajdą jak tylko
    > będą chcieli dołożyć nową   - musisz mieć narzędzia, zaprawę i
    > prawdopodobnie musi być was dwóch.

    Dwóch to minimum. Co do dokładania nowych lokatorów, groby mają
    pojemność. Zarządca nie pozwoli na "przelanie". Więc trzeba wybrać
    pełny. Ale nawet jak kiedyś znajdą to co? Mrówki już swoje zrobią.

    > - rozkopać ziemny to na przypale - już lepiej w lesie.

    Tu zgoda.

    > Jak mówił marcin - może najlepiej wynając fachowców co świadczą takie
    > usługi posiadając krematorium.

    Ale tu już zostawiasz ślad w postaci świadków.

    PD