    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Fri, 18 Aug 2023 14:35:21 +0200
    <ubnm2s$ijg$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    On Fri, 18 Aug 2023 13:56:16 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > W dniu 18.08.2023 o 13:28, J.F pisze:
    > To się już zrobił taki "flejm" że po prostu nie chce mi się przez to
    > przekopywać. Nie odbieraj tego, ze lekceważę Twoje wypowiedzi. Ja to
    > podsumuję krótko. Shrek napisał post, z którego wynikało, że Policja, to
    > w ogóle "zlała" go i jego motocykl. Po kawałeczku wyciągając informacje
    > okazało się, że przynajmniej dowodów na to żadnych nie ma.

    No, od 15-tej wiedzieli, ale nikt sie nie pojawił i najwyraznie nie
    zamierzal pojawic.
    Moze czekali na nakaz, moze byli zajeci - ale tego bym nie nazwal
    "brakiem dowodów".

    > Oczywiście,
    > być może coś lepiej można było uczynić, ale jakoś szczególnie źle nie
    > wyszło - pomimo tego, że Shrek robił, co mógł, by Policja się w tym
    > pogubiła :-)

    Nie masz na to dowodów :-)
    Poza tym z dokladniejszego opisu wynika, ze to Policja zawiniła i Ty.
    Nie zapytali o nr sprawy i Shrek poczul sie w obowiazku dopowiedziec.

    > Jakbym nie zwrócił na kilka szczegółów uwagi, to ostatecznie byście
    > niemal wszyscy tu osiągnęli "szczytowanie" wykazując nieudolność tych
    > policjantów.

    Bez przesady, ja tam rozumiem ze pojazd nie musi stac w miejscu
    zameldowania i o to pytałem.
    W sumie to Shrek to nawet napisał, ale niewyraźnie.

    Wiec dochodzi czas na dowiedzenie sie ... no i domyslallismy sie,
    ze zacznie sie dowiadywac na drugi dzien, okazało sie, ze uwineli sie
    do 15-tej - przyzwoity czas.
    A potem cos zawiodlo.

    A efekt koncowy - amator nawet bez facebooka, był szybszy od policji,
    z jej cepikami, monitoringami itp :-)

    No ale niewiele szybszy. Chyba niewiele, bo Shrek sie pospieszyl i sie
    nie dowiemy, ile to by policjantom zajęło w normalnym trybie.
    Zakłądam, ze by jednak miesiąca nie czekali, ani nawet tygodnia.
    Choc we wtorek byl 15.08, to mieli duzo innych, wazniejszych zadan, a
    ludzie na urlopie/wolnym :-)

    > Jak koniecznie chcecie osiągnąć nirwanę, to wpiszcie gdzieś, że mam nie
    > komentować.

    Problem w tym, ze czasem skomentujesz tak, ze pałka teleskopowa sie w
    kieszeni otwiera. Jakies tam "zarzut nie musi być prawdziwy".

    I zawsze usprawiedliwiasz kolegów, nawet jak sie jak bandyci
    zachowuja. Czasem milczenie jest złotem.

    Ale fachowego komentarza zawsze chetnie wyslucham, i nie obrazaj sie
    za drobne docinki :-)

    J.