    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Tue, 15 Aug 2023 14:03:18 +0200

    On Tue, 15 Aug 2023 13:18:31 +0200, Shrek wrote:

    > Wierzyłem robertowi że do dyżurnego;)

    > Nie powiedziałem:P

    > No ba. A komendat to ten co pozawieszał policjantów bo ktoś karakanowi
    > pieluchy na płocie powiesił.

    No i slusznie. Nie wykonali rozkazu.

    > Ale że jak - segregator mają klientów co sprawy zgłaszają i jak ktoś ma
    > trzy to cancel culture?;)

    Robert moze wie :-)

    > No dokładnie - tak naprawdę poza specjalistycznymi do spraw złodzei
    > samochodów jednostkami to pewnie mają to w dupie.

    Ci od samochodów maja podobne mozliwosci.

    Tylko w samochodzie latwiej jakis lokalizator schowac, falszywe
    dokumenty, czy przebite numery zauwazyc.
    Kraj i policja sie skomputeryzowały, to i dokumenty przestaly byc
    falszywe .. no moze sie jeszcze sporadycznie zdarzaja ...

    > Siła przyzwyczajenia - a co myślisz "rzuć kurwa wszystko i napraw
    > rowerek" bo akurat oszołom na na tacy przyniósł?

    Dziwi mnie, ze nie korzystaja z okazji.
    Juz taka degrengolada/przyzwyczajenie?

    Czy po prostu teraz premia jest za godziny spedzone pod willą?

    > Że każde zgłoszenie chcą uwalić? Tak tak jest wszędzie. Ale wydawało mi
    > się, że jak dostaniesz sprawę oczywistą to się schylą bo to jakby się po
    > stówce na ulicy nie schylić. Widać moja komenda bogata;)

    No ba - ma za co innego płacone :-)

    > No kurwa jak już się w żaden sposób nie dało mnie spławić, no bo co tu
    > zrobić jak dzwoni klient że stoi przy kradzonym moto.

    "prosze czekac na patrol ... ale mamy dzis duzo zgloszen i wszystkie
    zajete". A koniec zmiany blisko :-)

    > Jest źle - drobnej przestępczości się w zasadzie nie ściga.

    Nie bardzo jest jak.
    Chyba, ze klient przyniesie wszystko na tacy ... i widac skutki.

    > W sferze
    > zainteresowania policji są wykroczenia ujawnione na gorącym uczynku i
    > grube sprawy - a te też są z dupy. Na przykład zabójstw mamy wyjątkowo
    > mało. Natomias zaginięć... resztę sobie dopowiedz:(

    Nie ma trupa - nie ma zabójstwa. To naturalne.
    Z nielicznymi wyjatkami.

    Z drugiej strony ciało trzeba gdzies dobrze schowac, zeby sie nie
    znalazlo. A to troche roboty wymaga, zeby np zakopac w lesie.
    Ciezarek i do wody? tez upierdliwe i ryzykowne.

    To juz chyba Robert musialby powiedziec, czy notują pasująca ilosc
    zwłok w stanie głebokiego rozkładu.

    A z trzeciej strony - granice sie otwarly, moze ktos sie pokłocił z
    rodziną i wyjechał. Moze go policja sciga. Sekty, itp.

    Bo z czwartej - na młode, ładne dziewczyny popyt jest, ale przeciez
    gina róźni.

    Może pójsc do lasu na grzyby, i dostać zawału ...

    J.