  • Data: 2023-09-05 19:33:28
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2023 o 18:50, J.F pisze:

    > Moze i tak, ale za szybko jechal i trafil w słupki po prawej, a nie na
    > pas po lewej.
    > I juz tam sie zaczął boczny poślizg.

    Zdecydowanie masz rację. Z tym, że tu już trzeba by było jechać na
    miejsce i popatrzeć, czy mogło to być wynikiem zobaczenia pieszego na
    sąsiednim pasie, czy nie. Pieszy już tam na pewno był. Zauważyć go mógł
    albo sam kierujący, albo ktoś z pasażerów. Ale biorąc pod uwagę szybkość
    reakcji, to musiałoby to być gdzieś na dystansie ~200 metrów od miejsca,
    w którym przechodził pieszy.

    Jeśli uznamy, że zobaczyć stamtąd nie można było pieszego, no to mamy
    dowód na to, że kierowca jednak niezbyt dobrze panował nad pojazdem. Ale
    to silna poszlaka, ze zamierzył dobie tor, jaki ja wrysowałem w mapę,
    czyli chciał to po prostu po prostej przejechać. To był odo zrobienia i
    na pewno nie wypadł by z drogi jadąc po prostej, chyba, że nie trafiłby
    w pas - po drodze krawężnik na końcu wysepki oraz pewnie jakieś słupki
    na tym wyłączonym odcinku. Żadna z tych przeszkód zabić ich sama nie
    powinna, choć gdyby w to trafili, to trudno powiedzieć, jakby się to
    skończyło. Pieszy zabrał mu pas.
    --
    (~) Robert Tomasik