  • Data: 2023-09-05 19:56:22
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Sep 2023 18:51:54 +0200, Shrek wrote:

    > Pewnie tak samo, co dopiero po pijaku. Z tym że ja kiedyś ćwiczyłem na
    > śniegu - i w przeciwieństwie do znakowmitej więszkości tych co jeżdzą
    > znacznie lepiej niż średnia wiem jak ciężko jest to wyprowadzić. W

    A śnieg to calkiem inna nawierzchnia.

    > skrócie - jak się spodziwasz i masz miejsce to 2/3 wyprowadzisz (nie
    > przy takiej prędkości).

    Nawet przy takiej, ale miejsca oczywiscie trzeba duzo.

    > Na jezdni po prostu w coś zajebiesz czyba że
    > będziesz miał po prostu farta.

    Tak jest.

    https://youtu.be/gbN3drqcBAw?t=38

    wiecej szczescia czy umiejetnosci?

    > To jak jesteś trzeźwy jedziesz około 80 i
    > pamiętasz żeby kręcić dwa razy wcześniej i dwa razu mniej:P

    Ale jakby pojechal 80, to by sie nie poslizgnął :-)

    > Już wcześniej go nosiło po całej, tylko po prostu nie zdążył:P

    wczesniej to nie widac, bo za daleko, a potem jest jeden pas,
    rozchodzący sie na dwa ...

    J.