  • Data: 2023-09-03 21:42:09
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tej, czy bierzesz pod uwagę obydwie i pas zieleni, gdzie pieszego być w
    > ogóle nie powinno i gdzie można było sadzić, że jeśli tam wlazł, to
    > pójdzie dalej.

    Ciekawe że jak stoi na wysepce to nie wiadomo po co - może tam chce
    rozbić obóz:P

    Tak czy inaczej - wujebał się na sąsiedni pas zanim pieszy wogóle wszedł
    na jezdnie. Po prosty nie panował na wózkiem, bo był najebany i
    zapierdalał z prędkością autostradową po mieście i mokrym asfalcie. Co w
    pełni wyjaśnia czemu się wyjebał. Nagranie tylko pokazuje że latał jak
    żyd po pustym sklepie zanim w ogóle dostrzegł pieszego.

    > Podają decyzję o ominięciu,a  nie o hamowaniu. Ale ta decyzja -
    > najprawdopodobniej zgubną - była konsekwencją wejścia pieszego.

    Jeszcze raz - koleś nie był w stanie zwolnić do rozsądnej prędkości
    przez 150 metrów i to jest wina pieszego? Jak - olej rozlał?

    > Odnoszę wrażenie, ze jak Ci już brakuje argumentów, to próbujesz się
    > zakładać. Już Ci kilka razy wyjaśniłem, czemu nie.

    Bzdury opowiadasz - twoja godność nie ma żadnej wartości materialnej -
    możemy zakładać się do woli:P Tylko z twojej strony jej nie ma bo wiesz
    że przepierdolisz:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!