  • Data: 2023-09-02 22:34:14
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwykle, gdy fakty zaczynają wskazywać co innego, niż Ty uważasz za
    > właściwe, to tym gorzej dla faktów.

    Fakt jest taki że kolo nie mieścił się na swoim pasie już jakieś 70m od
    skrzyżowania. Pieszy nawet na jego pasie nie postawił nogi. Koleś jechał
    trzy zarzy za szybko i miał 10 krotnie za wysoki poziom alko we krwi. A
    ty widzisz winę pieszego - weź się zlituj...

    > Uważam, że pieszy wchodząc na jezdnię powinien się rozejrzeć i
    > powstrzymać od wejścia widząc nadjeżdżający pojazd. Niezależnie od tego,
    > czy kierujący tym pojazdem jest trzeźwy, czy pijany (czego nawet nie był
    > w stajnie stwierdzić), oraz również, gdy jedzie zbyt szybko - a może
    > nawet zwłaszcza wówczas.

    i tyle można mu zarzucić - przejście w miejscu niedozwolonym. A teraz go
    spróbujcie pod tym zarzutem z UK wyciągnąć:P

    Posrało cię (was?) z tym zarzutem spowodowania wypadku przez pieszego.
    Widać lubicie się ośmieszać i potem dziwić się że wszyscy was jako
    wrogów traktują - i nie bez powodu. Po prostu jesteście antyobywatelską
    formacją, co jak trzeba obywatelowi pomóc to wymyślacie powody dla
    których sam jest sobie winien, a jak możecie zaszkodzić to bierzecie się
    do tego z podziwu godnym zapałem. Szkoda że jak trzeba moto znaleźć albo
    sprejarza złapać to amatorzy wam wpierdol spuszczają a ty zajmujesz się
    w tym czasie zarzucaniem amatorom błędów, choć sami przegrywacie mecze.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!