  • Data: 2023-09-03 01:18:49
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.09.2023 o 22:34, Shrek pisze:

    > Fakt jest taki że kolo nie mieścił się na swoim pasie już jakieś 70m od
    > skrzyżowania. Pieszy nawet na jego pasie nie postawił nogi. Koleś jechał
    > trzy zarzy za szybko i miał 10 krotnie za wysoki poziom alko we krwi. A
    > ty widzisz winę pieszego - weź się zlituj...

    Czyli w momencie, gdy pieszy wchodzi z pasa zieleni na jezdnię - mniej
    więcej.

    > i tyle można mu zarzucić - przejście w miejscu niedozwolonym. A teraz go
    > spróbujcie pod tym zarzutem z UK wyciągnąć:P

    Nie ma nawet wykroczenia polegającego na nierozejrzeniu się w chwili
    wejścia na jezdnię.

    > Posrało cię (was?) z tym zarzutem spowodowania wypadku przez pieszego.

    Widzisz, jeśli wejściem spowodował wypadek śmiertelny, to ....

    > Widać lubicie się ośmieszać i potem dziwić się że wszyscy was jako
    > wrogów traktują - i nie bez powodu. Po prostu jesteście antyobywatelską
    > formacją, co jak trzeba obywatelowi pomóc to wymyślacie powody dla
    > których sam jest sobie winien, a jak możecie zaszkodzić to bierzecie się
    > do tego z podziwu godnym zapałem. Szkoda że jak trzeba moto znaleźć albo
    > sprejarza złapać to amatorzy wam wpierdol spuszczają a ty zajmujesz się
    > w tym czasie zarzucaniem amatorom błędów, choć sami przegrywacie mecze.

    Już wiele razy Ci pisałem, że to, ze Ty czegoś nie rozumiesz nie
    powoduje, że coś jest głupie.
    --
    (~) Robert Tomasik