  • Data: 2023-09-03 13:14:14
    Temat: Re: Znalazł się pieszy!
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zwykle, gdy fakty zaczynają wskazywać co innego, niż Ty uważasz za
    > właściwe, to tym gorzej dla faktów.

    Tyle, że ty posługujesz się spekulacjami, a nie faktami.
    Im głupsze te spekulacje, tym gorzej dla ciebie.

    > Uważam, że pieszy wchodząc na jezdnię powinien się rozejrzeć i
    > powstrzymać od wejścia widząc nadjeżdżający pojazd.

    A ja uważam, że kierowca jadąc po mieście powinien być trzeźwy i
    dostosować prędkość jazdy do warunków panujących na drodze.

    > Niezależnie od tego,
    > czy kierujący tym pojazdem jest trzeźwy, czy pijany (czego nawet nie był
    > w stajnie stwierdzić), oraz również, gdy jedzie zbyt szybko - a może
    > nawet zwłaszcza wówczas.

    Niezależnie od tego, że pieszy może być niesłyszący (i nie słyszy
    trąbienia), czy niewidzący (czego nawet kierowca nie był w stanie
    stwierdzić), oraz również, gdy pieszy przechodzi w miejscu niedozwolonym.

    > No i tym bardziej powinien to zrobić
    > przechodząc w miejscu niedozwolonym, gdzie kierujący mógłby się go nie
    > spodziewać.

    Ale dasz radę rozumieć, że w mieście można się spodziewać przechodzącego
    przez jezdnię pieszego i właśnie dlatego w mieście są dużo niższe
    ograniczenia prędkości?

    Jeżeli kierowca może się pieszego nie spodziewać, to dlaczego nie można
    przez miasto jechać 150 km/h i jacyś idioci (idioci zgodnie z twoją
    "logiką"...) ograniczyli prędkość _DO_ 50 km/h?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr