  • Data: 2002-09-02 09:21:08
    Temat: Re: Zmiany w prawie meldunkowym-czy już są?
    Od: "Radzisz" <m...@F...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl kliknął:

    > Jedyny minus zameldowania kogoś w swoim lokalu, z jakim się
    > spotkałam, to fakt nakładania opłat przez spółdzielnię "od łepka".
    też nie do końca, piszesz pisemko, że jest zameldowanych np. 5 osób, ale w
    rzeczywistości mieszkają tylko 3 osoby i spółdzielnia nalicza opłaty od
    trzech osób.

    > Drugi problem - ze sprzedarzą lokalu w którym ktoś jest
    > zameldowany - jest efektem nieporozumienia polegającego na błędnym
    > przekonaniu społeczeństwa, iż meldunek = prawo do lokalu.
    ale mi się wydaje, że meldunek = prawo do przebywania w lokalu ... jak masz
    kogoś zameldowanego, a nie chcesz go wpuścić (wymachując "jakimś" dowodem
    własności ;) ) to on wywala przy asyście policji drzwi (pokazując dowód z
    meldunkiem) i może mieszkać, nie wiem co prawda czy może korzystać z Twoich
    rzeczy ...(chyba nie), ale przecież może przynieść swoje.
    Nie przeraża Cię taka wizja ???
    Radzisz
    Pisząc do mnie usuń SPAMFUJ z adresu !