  • Data: 2005-02-15 15:43:16
    Temat: Re: Zlamalem prawo (patentowe)??
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Dawod" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Udaj się po poradę do rzecznika patentowego. Generalnie należało by
    > sprawdzić, czy tamten gość wcześniej uzyskał patent, czy Ty wcześniej
    > zacząłeś to produkować. No i na ile Twoje rozwiązanie narusza jego
    > zastrzeżenie patentowe.

    Zawsze się zastanawiałem jak to przeprowadzić.
    Tworzysz produkt, dajmy na to o dość skomplikowanej budowie. Czy musisz
    sprawdzać czy żaden z elementów nie narusza czyjegoś patentu? Jak to
    się odbywa? Pytasz "proszę mi pokazać patenty na wszystkie rozwiązania
    prowadnic do drzwiczek przesuwnych"?

    --
    Pozdro
    Massai