    From: stern <s...@n...to>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Date: Wed, 15 Aug 2007 12:16:37 +0000 (UTC)

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 13:45:35 +0200, e<>n zeznał(a):

    > Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości

    > acha, ja mówię o stronie postępowania sądowego, od której bezzasadnie pouczający
    > mnie tu stern wymaga bezstronności i tenże stern rżnie przysłowiowego głupa
    > sugerując, że chodzi o strony w sensie kierunków...

    aha, czy chodzi o stronę postępowania a nie o stronę organów ścigania ?
    Powoli, bo powoli, ale Twoje błędy do Ciebie docierają

    > edukuj się przed
    > lustrem sam, bo jak klasyczny hipokryta uwielbiasz jak widać pouczać
    > innych samemu popełniając błedy, które z lubością i zapałem chciałbyś
    > wykorzeniać u adwersarzy...

    Jakież to błędy?
    Jest takie psychologiczne pojęcie "projekcja". Oznacza to przypisanie
    komuś drugiemu własnych cech. Napisałem (już chyba dwukrotnie), że nie
    zamierzam cię uczyć, co pociaga za sobą to, że nie zamierzam nic w Tobie
    wykorzeniać, ale ponieważ - jak się zdaje - Ty i tak (oceniając podług
    siebie) będziesz uważał odwrotnie.

    > moge sobie ważyc jego ciężar, a i tak o skutkach prawnych takiego
    > konkretnego działania zadecyduje sąd a nie ty, więc stosuj swoje nauki
    > wpierw do swoich wywodów, bo inaczej... hipokryzja.

    Czy to oznacza, że nie masz własnych poglądów?
    Nic nie uważasz?
    W sumie mogę to zrozumieć

    > tak? a gdzie domniemanie niewinności organów ścigania?

    przeczytaj to zdanie kilkakrotnie, a jak zrozumiesz jego bezsens, to
    pociągniemy dalej dyskusję.

    > masz dowody
    > zarzucanej im winy zastraszania? tutaj jakoś już tobie to umknęło?

    1) wyciągnięcie lekarza z miejsca pracy - prowadzenie skutego kajdankami z
    kurtką narzuconą na głowę, nagrane i emitowane w środkach masowego
    przekazu, tylko i wyłącznie dzięki inwencji służb państwowych
    - dowodem tego są nagrania emitowane w środkach masowego przekazu

    2) konferencja prasowa ministra w której uznał lekarza za mordercę -
    dowodem są także nagrania telewizji

    Napisałem także, że _może_ czuć się zastraszony. Czytaj ze zrozumieniem.

    > bo
    > jadąc po organach korzystnie jest interpretowac po swojemu zasadę
    > domniemania niewinności, której nadużywasz w innych stwierdzeniach...?

    Bredzisz ponownie.
    Doucz się najpierw:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Domniemanie_niewinno%C5
    %9Bci

    > mnie PIS nie zniszczył zaufania do obywateli i do organów państwowych,
    > wręcz przeciwnie,

    wyobraź sobie, ze ktoś cię o coś oskarżył.
    Jesteś zatrzymany na 24 godziny, wyprowadzają cię w kajdankach pod okiem
    kamer, a następnie w telewizji ktos mowi, ze złapali groźnego bandytę.

    Zarzutów jeszcze Ci nie postawiono.
    Dalej ufasz ministrowi i Panstwu?