  • Data: 2007-08-15 12:38:48
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: stern <s...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Wed, 15 Aug
    2007 14:33:40 +0200, e<>n zeznał(a):

    > pytasz o etykę czy o prawo? zgodnie z zasadą "mądry polak po szkodzie" nie będe
    > odgrywał tu mędrca, moim zdaniem działał w dobrej wierze.

    w związku z doniesieniami, że prokuratorzy prowadzący postępowanie nie
    widzieli podstaw do zatrzymania faktycznie działał w dobrej wierze

    > odpowiedzialność jest tutaj w relacjach on i kardiochirurg - jeśli
    > kardiochirurg nie pozwie prokuratora, to znaczy, że prawnie nie obwinia
    > go,

    jeśli go nie pozwie, tzn. że go nie pozwał.
    To co przeżywa wie tylko on sam.
    Kwalifikacja prawna postępowania ministra nie zależy od działan doktora.

    > mi
    > minister Ziobro nie wyrządził szkody, więc nie ja mam prawo i
    > kompetencje orzekania w kwestii moralnej i prawnej dotyczącej szkody
    > pana kardiochirurga, który zapewne sam potrafi troszczyć sie o swoje
    > prawa...

    czyli dopóki Ciebie to nie spotka wszystko będzie w porządku?