  • Data: 2007-08-15 13:01:06
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: "e<>n" <9...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9us4n$hp5$4@atlantis.news.tpi.pl...
    > czyli dopóki Ciebie to nie spotka wszystko będzie w porządku?

    no, tyle właśnie rozumiesz z bronionej przez siebie zasady domniemania
    niewinności - podjudzasz mnie, żebym łamiąc tę zasadę uważał kogoś za winnego
    wyrządzania mi szkód kto ich mi nie wyrządził? rozumiem, że także byłym więźniom
    chciałbyś pozamykać drogę do normalnego życia, bo oni nie są dla ciebie w
    porządku "szlachetny" sternie!!!???
    no więc powtórzę innymi słowy: tak, dopóki ktoś mi nic złego nie zrobił, dopóty
    ten ktoś jest zasadniczo w porządku, a ewentualne jego problemy dotycza relacjii
    z innymi osobami... jeśli się tobie to nie podoba, to twój problem, ale nie czyń
    tego problemu PRAWA, bo nadużywasz sobie, zwłaszcza jako zadeklarowany pedagog
    prawa...