  • Data: 2007-08-15 12:33:40
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: "e<>n" <9...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9urav$hp5$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Tyle, że moje nastawienie chroni także Ciebie.
    > Obyś nie był oskarżonym w procesie karnym, wówczas docenisz gwarancje
    > procesowe dla oskarżonych.

    sory, ale pozwól, że ja sam siebie będe chronił, a nie wydaje mi sie, że jesteś
    moim opiekunen ustawowym lub jakimkolwiek prawnym...
    twoje przestrogo-groźby są dla mnie mało przekonujące w kontekście
    poprzedzającej je deklaracji troski o moje prawa...

    > BTW: Sąd uznał, że w sprawie Mirosława G. nie ma żadnych przesłanek do
    > zastosowania TA, ponieważ nic nie wskazuje na zabójstwo.
    >
    > Wciąz uważasz, że minister dobrze zrobił na konferencji?

    pytasz o etykę czy o prawo? zgodnie z zasadą "mądry polak po szkodzie" nie będe
    odgrywał tu mędrca, moim zdaniem działał w dobrej wierze. odpowiedzialność jest
    tutaj w relacjach on i kardiochirurg - jeśli kardiochirurg nie pozwie
    prokuratora, to znaczy, że prawnie nie obwinia go, zatem ja tym bardziej nie mam
    podstaw jako obserwator rościć sobie prawa do ochrony godności pana
    kardiochirurga, który jako wolna i zdolna do czynności prawnych osoba, za pomoca
    swojego aktu woli stworzy fakt prawny w postaci uznania niewinności prokuratora
    generalnego... mi minister Ziobro nie wyrządził szkody, więc nie ja mam prawo i
    kompetencje orzekania w kwestii moralnej i prawnej dotyczącej szkody pana
    kardiochirurga, który zapewne sam potrafi troszczyć sie o swoje prawa...