  • Data: 2007-08-15 12:51:57
    Temat: Re: Ziobro jest niewiarygodny
    Od: "e<>n" <9...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@n...to> napisał w wiadomości
    news:f9urs5$hp5$3@atlantis.news.tpi.pl...
    > więc są podstawy prawne czy nie ma ?

    mylisz procedury i kolejność okoliczności faktyczno-prawnych oraz porządek
    cywilny z karnym - żeby pozwać o naruszenie dóbr za fałszywe oskarżenie, trzeba
    najpierw poczekac na korzystne dla siebie orzeczenie sądu w postępowaniu karnym

    > oskarżony jest niewinny (konstytucja i kpk).
    > Kiedy to do Ciebie dotrze?

    oskarżający też jest niewinny dopóki nie udowodnisz mu winy lub nie uzyskasz
    takiego dowodu poprzez korzystne orzeczenie sądu (konstytucja i kpk) - kiedy to
    do ciebie dotrze?

    > "misiu" narusza Twoją godność? :)

    skoro piszę, że narusza to raczej narusza, prawda? to moja godność, no ale
    prawdopodobnie ty wiesz lepiej, bo domniemujesz niewinność inaczej i inaczej
    stosujesz zasadę nie wchodzenia w kompetencje sądu, a dotego jeszcze chronisz
    innych naruszając ich godność - kuriozalny przypadek...

    > czy Ty w ogóle rozumiesz co piszę?
    > Bo zaczynam miec powazne wątpliwości

    nie jestem lekarzem twojej duszy ani umysłu, więc skoro masz wątpliwości to
    raczej nie jest mój problem... poza tym "paluszek i głowka to szkolna
    wymówka"...

    > Czy możesz przestac wypisywać brednie i mieszać pojęcia a napisać
    > konkretnie o co Ci chodzi?

    o to, co napisałem powyżej w sposób w mojej ocenie zrozumiały - że ty tego nie
    rozumiesz, to sory, nie jest to mój problem, ani uzasadnienie lub argument w
    dyskusji - "paluszek i główka to szkolna wymówka"...

    > nie moja wina, że Twoje teorie sa kretyńskie

    o winie dotyczącej naruszenia godności i praw osobistych orzeka sąd, więc póki
    co można stwierdzić, że odpowiedzialność za to jak traktujesz inne osoby
    ponosisz choćbyś nie wiem jak się tego wypierał stawiając siebie w roli organu
    wydającego wyrok o własnej winie...

    > Podsumowując:
    > 1) nie masz zielonego pojęcia na czym polega zasada domniemania
    > niewinności, ani kogo i w jaki sposób obowiązuje
    > 2) notorycznie mylisz pojęcia i procedury cywilne i karne
    > 3) nie rozumiesz co się do Ciebie pisze

    podsumowaując: 1. masz wypaczone pojęcie na temat zasady domniemania niewinności
    2. mylisz procedury cywilne i karne, jak ci wygodnie (por. przywoływanie art. 24
    k.c. w odniesieniu do postępowania karnego) 3. jak sam wyznajesz, nie rozumiesz
    co ja piszę
    faktycznie, nic tylko... EOT