  • Data: 2004-12-29 20:34:03
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "news.tpi.pl" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cquujt$rjo$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:cqutlo$q3g$1@inews.gazeta.pl...

    > Bo jego odpowiedź była chamska. A to grupa dyskusyjna więc wyraziłem swój
    > pogląd na ten temat. Może zabronisz?

    Może zanim wyrażę swój pogląd na twój temat, niech każdy poczyta owocne
    wypowiedzi pana leszka, które tak dużo wniosły według niego do tego tematu:

    > Sprawa jest tego typu że córka poznała go na ławce przed blokiem ,jest
    > bardzo dziecinna i naiwna nie wyczuwała zagrożenia z jego strony.

    On też nie.

    >Ona się
    > jemu przedstawiła i powiedziała że ma 14 lat,więc doskonale wiedział że

    Kto to słyszał?

    >Zresztą do końca nie
    > wiemy co to dokładnie było,bo córka mówi że "odjęło jej po tym ręce i
    > nogi"
    > nie miała siły się bronić.

    Może to miłość?

    Pzdr
    Leszek

    > dokladnie, i co wiecej - jak uczy zycie :) - w 99% przypadkow mielibysmy
    > racje

    Choć w stosunku do przemka rokickiego użycie sówa "pomyślałem" byłoby
    nadużyciem;)))

    Leszek

    > heh, zawsze jak Cie ktos "zgasi" nazywasz go chamem?

    Zgaś się;)
    Jeśli po lekturze postów autorstwa chresa 37 w tym wątku, uważasz go za "nie
    chama" i swego idola, to utwierdza mnie to w mojej ocenie twego "intelektu"

    A czy twoi rodzice ponoszą odpowiedzialność za twoje treściwe porady prawne?

    Pzdr
    Leszek

    "Taaa. I bardzo pomaga to w uwierzytelniniu napisanych bzdur.
    Zostałeś zgwałcony????"

    Tyle napociłeś w tym temacie bezkarnie ale tym co poniżej już przegiąłeś , i
    pamiętaj ja cię nie wyzwałem pierwszy
    ty GNIDO POPAPRANA, uważaj żeby twoje dzieci nie trafiły na oddział
    zamknięty szpitala dla obłąkanych - to się podobno przenosi w genach
    A może ty sam jesteś gwałcicielem skoro na prosta logiczną wypowiedz masz
    tylko taki komentarz :

    > nie miała siły się bronić.
    Może to miłość?

    ,czy może tak w domu wpajano ci miłość ?
    Jakbyś chciał jeszcze sobie pogawędzić ze mna o czymś to jestem do usług
    Pzdr
    chres37

    "Uważaj, aby twoje dziecko nie popełniło samobójstwa.
    Dziecko wrażliwe, mając za ojca chama może to zrobić.
    Sądzę, że to nie tylko moje odczucie.

    Leszek "