  • Data: 2004-12-30 10:02:39
    Temat: Re: Zgwalcono mi dziecko!!! Pomocy!!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z czego???????

    chocby z tego:

    Art 216 par. 2 kk. Kto znieważa inna osobę przy pomocy środków masowego
    komunikowania podlega karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia
    wolnosci do roku.

    i oczywiscie (przedewszystkim!) z tego:

    Kodeks Karny (Ustawa z dnia 6 czerwca 1997 r z późniejszymi zmianami):
    Art. 256: Kto publicznie propaguje faszystowski lub inny totalitarny
    ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych,
    etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    ====

    [ Uchwała Sądu Najwyższego z dnia 28.03.2002, I KZP 5/02 (OSNKW
    2002/5-6/32): "Propagowanie, w rozumieniu art. 256 k.k., oznacza każde
    zachowanie polegające na publicznym prezentowaniu faszystowskiego lub
    innego totalitarnego ustroju państwa, w zamiarze przekonania do niego."]
    =====

    Panie sedzio to jest Troll, debil, przyglup, prosze go do KF wrzucic? :-)