eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką. › Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
  • Date: Thu, 15 May 2008 14:23:00 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.12 (X11/20080226)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
    References: <g0f4le$2fd8$1@opal.icpnet.pl> <g0fn18$ab1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <4...@n...lechistan.com> <g0gjob$2a6o$1@opal.icpnet.pl>
    In-Reply-To: <g0gjob$2a6o$1@opal.icpnet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <7...@n...lechistan.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.169.107.61
    X-Trace: news.home.net.pl 1210854873 213.169.107.61 (15 May 2008 14:34:33 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 25
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:532854
    [ ukryj nagłówki ]

    stebi pisze:

    > Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    > "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie

    Nie wszyscy tankują patrząc na licznik.

    [ciach]

    > A teraz prosty przykład:
    > Podjeżdżasz na stację, tankujesz, wysiadasz, idziesz na sklep i bierzesz
    > batona, płacisz za batona i odjeżdżasz.
    > Co widać na monitoringu? Widać, że klient zatankował, wszedł na sklep i
    > zapłacił. Jak kierownictwo jest głupie (i do tego firma, która ma jakieś
    > swoje procedury w takich sytuacjach z których wynika, że to jest wina
    > kasjera, że klient nie zapłacił za paliwo, bo kasjer się nie zapytał
    > "czy paliwo też było") to Ci wmówią, że to jest Twoja wina i masz za to
    > zapłacić. Jak się ktoś nie postawi to zapłaci z własnej kiszeni i koniec.

    Poniekąd kierownictwo ma tu rację (w kwestii, że kasjer powinien się
    zapytać). Bo bez pytania zawsze istnieje szansa, że gość zwyczajnie
    roztargniony, zamyślony albo zagadany przez telefon i zwyczajnie
    zapomniał powiedzieć, że jeszcze paliwo.

    A jak się zapytasz, a on odpowie nieprawdę, to już wiadomo, na czym stoimy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1