eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
  • Data: 2008-05-15 12:23:00
    Temat: Re: Zgłoszenie kradzieży-problemy z kierowniczką.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    stebi pisze:

    > Pomylić to może się pomylił, ale wiedział o tym jak usłyszał z moich ust
    > "50zł proszę", a zatankował za 93 z groszami. Nie mów mi, że nikt nie

    Nie wszyscy tankują patrząc na licznik.

    [ciach]

    > A teraz prosty przykład:
    > Podjeżdżasz na stację, tankujesz, wysiadasz, idziesz na sklep i bierzesz
    > batona, płacisz za batona i odjeżdżasz.
    > Co widać na monitoringu? Widać, że klient zatankował, wszedł na sklep i
    > zapłacił. Jak kierownictwo jest głupie (i do tego firma, która ma jakieś
    > swoje procedury w takich sytuacjach z których wynika, że to jest wina
    > kasjera, że klient nie zapłacił za paliwo, bo kasjer się nie zapytał
    > "czy paliwo też było") to Ci wmówią, że to jest Twoja wina i masz za to
    > zapłacić. Jak się ktoś nie postawi to zapłaci z własnej kiszeni i koniec.

    Poniekąd kierownictwo ma tu rację (w kwestii, że kasjer powinien się
    zapytać). Bo bez pytania zawsze istnieje szansa, że gość zwyczajnie
    roztargniony, zamyślony albo zagadany przez telefon i zwyczajnie
    zapomniał powiedzieć, że jeszcze paliwo.

    A jak się zapytasz, a on odpowie nieprawdę, to już wiadomo, na czym stoimy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1