  • Data: 2002-10-19 18:33:07
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe-brak swiadkow.Przyjmowac mandat?
    Od: "Stefek Burczymucha" <s...@w...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:3e6a.00000c25.3dafd21a@newsgate.onet.pl...
    | W zeszly poniedzialek przytrafila mi sie pewna niemila "przygoda".

    | pozdrawiam,
    | Lukasz Szostak

    Nie bierz mandatu - niech zwrócą się do Sądu Grodzkiego- gdyż wtedy gość
    może z twojej polisy usuwać szkodę - jak miał zderzak lakierowany do szkoda
    może być wielka (dla warsztatu).

    Ja wygrałem w Sądzie Grodzkim (też nie zgodziłem się z policjantami... bo
    miałem rację).
    Jak chcesz znać szczegóły to wal na priva.

    stef