  • Data: 2002-10-19 14:14:49
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe-brak swiadkow.Przyjmowac mandat?
    Od: "zbisa" <z...@z...ita.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "A
    > gowniarz,

    Witam!
    Nie jestem prawnikiem - ale wyglada mi na to ze delikwent nie ma zadnych
    szans. Jak sobie popyszczy w sadzie (byle glosno i nerwowo!) to dostanie po
    uszach.
    Nie popusc Pan gamoniowi za "... gowniarza i tupeciarza ...". Jak taki z
    niego cwaniaczek to niech sprobuje jak smakuje to w druga strone!
    Zycze Panu powodzenia! pozdrawiam! zbisa