  • Data: 2002-10-19 20:40:07
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe-brak swiadkow.Przyjmowac mandat?
    Od: "laik523" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z Twojej opowieści wysnuwam wniosek, że to jednak Ty go walnąłeś. Teraz to
    nie ma znaczenia. Jeżeli przyjmniesz mandat to przyznasz się do winy. Musisz
    trzymać przy swoim. Ważne jest to, że i tak jabyś wezwał policję - skoro nie
    byłeś sprawca - to i tak nie byłbyś w stanie udowodnić niewinności.
    Warunkiem, żeby trzymać przy swoim jest to czy ktokolwiek to widział, np .
    obsługa stacji. Jeżeli znajdzie się choć jeden świadek, który zezna przeciw
    Tobie to marnie z tobą.

    Miałe już taką sytuację. Taryfiarz cofał i mnie walnął na jakieś 2000 zł.
    Wyszedł i od razu zadzwonił po policję że ja go walnąłem. I jak myślisz kto
    wygrał sprawę ? Tym bardziej jak się potem dowiedziałem że woził dziwki dla
    funcjonariuszy na nudnej służbie. Odwołałem sie i sprawę umorzono. Ale
    napawę zrobiłem z własnej kasy. Całość trwała 8 miesięcy.