    From: Marcin Głogowski <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Date: Sat, 24 Oct 2009 18:22:08 +0200

    MD pisze:

    > No no, wróżka nam się trafiła. Wie o sprawie tyle co napisał rozemocjonowany
    > klient a feruje wyroki. Numery najbliższego totolotka też nam podasz?

    Co do adwokata mimo że jestem rozemocjonowany do końca życia nie zmienię
    opini, bo zamiast przedstawić warunki konieczne kodeksu cywilnego do
    zasiedzenia w złej wierze gruntu i obalenia przynajmniej jednego z nich
    koncentrował się na przekonywaniu sędziego jaki to rolnik jest zły i
    wykazując kilka osób składających fałszywe zeznania.
    Ok ale to by było dobre na rozprawie karnej a nie o zasiedzenie.
    W tym przypadku sąd mimo dobrej woli (jeżeli taka była) nie mógł wydać
    innego wyroku ponieważ nie zostały obalone przesłanki kodeksu cywilnego
    które mają być spełnione by zasiedzieć grunt.
    Pozdrawiam serdecznie