  • Data: 2009-10-25 07:55:43
    Temat: Re: Zasiedzenie w złej wierze
    Od: "Marcin D" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Głogowski <s...@t...pl> napisał(a):

    > Tak pokazaliśmy zdjęcia satelitarne, tyle że nie mieliśmy i nie mamy
    > dostępu do źródła gdzie byłyby zdjęcia satelitarne rok po roku.
    > Gruntem zajmował się nasz rolnik, który i jako jeden z kilku świadków
    > zaświadczył, że grunt nie był uprawiany.

    Co znaczy "gruntem zajmował sie nasz rolnik"? Został wynajety do uprawiania
    ziemi? Co konkretnie robił przez tych 5 lat? Macie na to jakieś dowody, np
    poświadczenie zapłaty za wykonaną usługe wykaszania? To bardzo ważne, w
    przeciwieństwie do opowieści o jogurcie czy bałaganie na podłodze u
    adwokata. Jeśli udowodnicie, ze zajmowaliście się ziemia przez cały czas od
    momentu zakupu (uprawialiscie ją choćby poprzez wykaszanie) to ten czas nie
    zostanie zaliczony do czasu zasiedzenia.
    Jednak trudno mi uwierzyć, by wasz prawnik o tym nie wiedział, więc
    przypomne: nie wystarczy twierdzić, że coś sie z ziemią robiło - trzeba to
    udowodnić.