  • Data: 2003-06-12 18:38:55
    Temat: Re: Zartrzymane prawo jazdy
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:haghevcv507fldi80v4hqlbdn9vda4056s@4ax.com...

    > W mojej ocenie nie ma to najmniejszego znaczenia (dla mnie, dla jeśli
    > chodziłoby tu o kogoś mi najbliższego i dla badanej dziewczyny).
    > W mojej ocenie takie zachowanie i tak lekarza, jak i prokuratora
    > byłoby bezprawne i stanowiłoby przekroczenie swoich uprawnień

    A jakie widziałbys działania organów ścigania w podanej sprawie:

    "Inny podobny: prokurator otrzymuje wiadomosc, ze dziewczyna handluje
    narkotykami, a przenosi je i ukrywa w kapsulce, umieszczonej w
    intymnej czesci swego ciala. W oparciu o art. 308 kpk zarzadza
    doprowadzenie dziewczyny, karze jej zdjac majteczki, polozyc sie i
    rozsunac nogi, poniewaz musi (art. 297 par. 1 kpk) sprawdzic czy
    popelnila przestepstwo."

    Jestem zdania że prokurator MUSI sprawdzić czy doniesienie jest prawdziwe.Co
    Ty zrobiłbys na miejscu prokuratora (mając na uwadze fakt że chcesz jeszcze
    jakiś czas pracować;))

    Pozdr
    Leszek