  • Data: 2007-10-28 10:03:43
    Temat: Re: Zarażające licencje a ochrona wizerunku
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > Akurat to MNIE nie boli, bo jestem zwolennikiem CC :D i wszystko swoje i tak
    > daję na tej licencji ale tu niestety jest element ,,osoba trzecia'' :(

    Miałem na myśli, że boli właśnie w takiej sytuacji :) Sam też jestem
    zwolennikiem tego typu licencji, ale niestety nie wszystkie utwory
    mogę na nich udostępniać - właśnie m.in. ze względu na problemy
    z wizerunkiem.

    > No właśnie chyba bez SA to nie ma takiej opcji... Znaczy w teorii są, ale
    > mało kto tak daje.

    Jest taka opcja i dają. Ale fakt, że jest ich znacznie mniej. Choćby
    przykład z Jamendo:
    BY - 87 albumów,
    BY-SA - 468,
    BY-NC-SA - 2590,
    BY-NC - 41.

    Porównanie porażające, nie? ;) No ale zawsze można poprosić autora. Może
    jednak się zgodzi na zrezygnowanie z SA w tym konkretnym przypadku.

    Pozdrawiam,
    Gerard