    From: "wt" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapytanie - wycena domu z działką
    Date: Wed, 13 Aug 2008 17:41:47 +0200

    Witam
    Kazdy ze wspolwlascieli ma takie samo prawo do trzciniaka jak i do nowego
    domu. Czyj jest grunt tego sa budynki postawione na nim

    jesli dobrowolmnie nie podzielicie tego to sąd zapewnie podzieli wszystkim w
    rownych czesciach

    Inna sprawa moze byc to ze byc moze jeden ze wspolwlascicilei wylozyl swoje
    pieniadze na budowe nowego domu i jesli jest w stanie przedsatwic wydatki
    jakie poniosl to moze żadac od pozostalych by zwrocili mu te koszty

    prawdopodonie sad powola rzeczoznawce bo rzadko sie zdarza aby dzielący się
    współwłaścicile byli zgodni co do wartości poszczególnych obiektów

    pozdrawiam
    WT